Työnäytteet

Täältä löydät laajan kattauksen tekemiämme videoita

 

Sadex

Toteutimme Sadexille yritysesittelyn. Vastasimme konseptoinnista, tuotannosta, käsikirjoituksesta, kuvauksesta ja editoinnista.

Video kuvattiin kahdessa päivässä. Kiitos huolellisen esituotannon, onnistuimme (ainakin omasta mielestämme) luomaan vaikutelman mittavammasta tuotannosta.

Leikkasimme videosta lisäksi minuutin remarketing-version sekä otimme asiakkaalle somekuvat.

 
 

Via Tribunali

Rekryvideo

Pääsimme toteuttamaan suosikkipizzeriallemme Via Tribunalille rekryvideota. Vastasimme konseptista, käsikirjoituksesta, castauksesta, kuvauksesta ja jälkituotannosta.

Videosta tehtiin useita kieliversiota.

 
 

Innolux

Kirkasvalolampun hyödyt ovat useimmille jo tuttua juttua. Harvempi tietää punavalolaitteesta.

Innolux on brändi, jonka tuotevalikoima koostuu erilaisia valaisimista. He tavoitteenaan oli lisätä tietämystä punavalon hyödyistä, minkä vuoksi he ottivat meihin yhteyttä.

Toteutimme Innoluxille mainostuotannon, joka sisälsi kaksi 40 sek mainosvideota eri kulmalla (ja näyttelijällä) sekä tämän yhdistetyn videon. Lisäksi teimme molemmista mainoksista lyhyet 15 sek somemainokset ja kuvasimme brändi- sekä tuotekuvat.

 
 

Huawei

Toteutimme kevyen videotuotannon Huawein ICT Girls -kampanjaan. Kampanjan tarkoituksena on kannustaa tyttöjä it-alan pariin. Video toteutettiin ketterästi työpäivän keskellä.

 
 

Tikkurila

Aloitimme keväällä 2021 Tikkurilan kanssa yhteistyön, jossa toteutamme sarjan opetusvideoita. Tästä ensimmäisestä videosta opit kuinka sauna maalataan.

Rulla Media vastasi sarjan video- ja valokuvatuotannosta. Konseptista ja käsikirjoituksesta vastasi Vapa Media.

Kurkista miltä sisältökokonaisuus näyttää asiakkaan sivulla.

 
 

Figaro Bar – avajaiset

Jyväskyläläinen ravintola Figaro uudistui ja muutti bistron tilat baariksi. Uusi baaripuoli tarjoilee nyt illallisen ja laatuviinien lisäksi cocktaileja ja pikkupurtavaa.

Kuvasimme lanseeraukseen videon sekä valokuvat. Osan valokuvista näet tästä.

Kiitokset jälleen Figaron henkilökunnalle hienosta projektista!

 
 

Vegaanihaaste 2021

Vegaanihaaste on kampanja, joka kannustaa ihmisiä kokeilemaan vegaanista ruokavaliota kuukauden ajan. Tässä uusimmassa kampanjavideossa kasvissyöntiä käsitellään urheilijoiden näkökulmasta.

Vegaanihaasteeseen voi ottaa osaa osoitteessa vegaanihaaste.fi.

 
 

Yrittäjät

Kiersimme kevään ja kesän aikana Suomea kuvaamassa yrittäjien tarinoita. Tässä ensimmäinen video, jonka lyhennetty versio on pyörinyt myös tv:ssä kesällä 2020.

Projektin konseptista, käsikirjoituksesta, ohjauksesta sekä esi- ja jälkituotannosta vastasi MacWell Creative. Me vastasimme videoiden kuvaamisesta ja valokuvauksesta.

Vuoden 2020 aikana kuvattiin yhteensä 12 yrittäjää, joiden tarinat koottiin neljään videoon.

 
 

Cybercom

Tapahtumavideointi

Juuri ennen kuin covid-19-epidemian ensimmäinen aalto ehti seisauttaa koko Suomen, Cybercom järjesti it-alan tapahtuman aivan Helsingin ytimessä Epicenterissä.

Aamupäivä oli varattu Cybercomin asiakkaille ja iltapäivällä alkoi AWS-verkoston avoin tapaaminen. Tapahtuman molemmissa osissa pääesiintyjänä oli Amazonin evangelista Jeff Barr.

Olimme paikalla dokumentoimassa tapahtuman kuvien ja videoiden muodossa. Ohessa lyhyt videokooste päivästä.

 

Rekryvideo

Cybercom on IT-alan yritys, joka haluaa joukkoonsa lisää taitavia IT-arkkitehteja. He värväsivät meidät rekryvideon tuotantoon.

Päätimme tehdä videosta hyvin yksinkertaisen. Nopeatempoinen alku koukuttaa katsojan huomion somekanavissa. Sitten asia kerrotaan hyvin napakassa paketissa, ja lopuksi katsoja ohjataa mainoksesta rekrysivulle.

Videon protagonisti on palkittu AWS-guru Rolf “Rolle” Koski.

 
 

Fristads

Suunnittelimme ja tuotimme työvaatteita valmistavalle Fristadsille videotuotannon. Videosta tehtiin kolme eri versiota: 1) Tämä tarinallinen, dokumentaarinen filmi, jossa Fristads on esillä hyvin brändillisesti. 2) Asiakaskokemusvideo, jossa puhutaan vain itse tuotteista. 3) 15-sekuntinen mainos.

Taltioimme samasta kuvauspäivästä aineistoa myyntifunnelin eri vaiheisiin. Dokumentaarinen filmi sopii kaikenlaiseen brändiviestintään sekä verkkosivustolla että somessa. Asiakaskokemusvideo sopii myynnin tueksi, kun potentiaalinen ostaja on harkintavaiheessa. Mainos taas toimii parhaiten huomion herättäjänä – sillä voi ajaa somesta liikennettä verkkosivulle.

Video keräsi todella paljon kiitosta ja kommenttia. Muutamia otteita palautteesta voit lukea blogistamme: Yritysvideoiden trendit 2020.

 
 

Nordic Business Forum

Vastasimme Nordic Business Forumin (2019) Ruotsin ja Norjan tapahtumien videotuotannoista. Molemmista tapahtumista tehtiin kolme versiota: 60-sekuntinen, 30-sekuntinen ja 15-sekuntinen video.

Lisäksi olemme leikanneet Suomen päätapahtuman esityksiä lyhyiksi klipeiksi somejakelua varten sekä kuvanneet NBF:n henkilökuvat. Vuonna 2020 olemme kehittämässä yhteistyötämme entistä laajempaan suuntaan.

Kuinka tapahtumavideot käytännössä tehtiin? Lue blogimme Nordic Business Forum – Näin tapahtumavideo toteutettiin.

 
 

Kuntokeskus Liikku

Olemme toimineet Kuntokeskus Liikun videokumppanina vuodesta 2017 lähtien. Olemme kuvanneet Liikulle useita mainoksia somejakeluun, opetusvideosarjan sekä rekryvideon.

Suurin osa tuotannoistamme rakentuu uusien kuntosalien avausten ympärille. Liikku on vielä suhteeellisen heikosti tunnettu brändi pk-seudulla. Pyrimme osaltamme muuttamaan tätä videolla.

 
 

LapWall

Olemme tehneet LapWallille kolme brändifilmiä Pyhännällä ja Pälkäneellä sijaitsevista elementtitehtaista.

Videot suunniteltiin verkkosivulle ja myynnin apuvälineeksi, ennen kaikkea funnelin alkupäätä ajatellen.

Käsikirjoitimme narratiivin asiakkaan haastattelun pohjalta. Narratiivin päälle rakennettiin kuvakäsikirjoitus, musiikki ja draaman kaari.

Videosta tehtiin hyvin konkreettinen, mutta kuitenkin yrityksen arvoja ja ideologiaa heijastava.

 
 

Vegaanihaaste 2020

Vegaanihaaste on Oikeutta Eläimille -järjestön alullepanema kampanja, joka kannustaa ihmisiä kokeilemaan vegaanista ruokavaliota kuukauden ajan.

Olemme tehneet Vegaanihaasteelle videoita vuodesta 2017 lähtien. Videot ajoittuvat tammikuulle, joka ikään kuin starttaa kunkin vuotuisen kampanjan.

Tammikuussa 2020 kuvasimme kaksi mainosta, toinen Mustan Barbaarin ja toinen Palefacen kanssa. Lisäksi teimme kaksiosaisen, livekeittiön ympärille suunnitellun ruoka-ohjelman, joka kuvattiin Redin K-supermakertissa.

 
 

Alexandria Pankkiiriliike

Tapahtumavideointi

Toteutimme Alexandria Pankkiiriliikkeelle tapahtumavideon yrityksen kickoff-tapahtumasta.

Videon tehtävä oli toimia ensisijaisesti yrityksen sisäisessä viestinnässä tunnelman nostattajana ja muistuttaa tärkeästä tapahtumasta. Video on aina vahva muistijälki.

Lisäksi toteutimme animaation, jota pyöritettiin tapahtuman alussa, sekä kuvasimme henkilökuvat koko 250-päisestä henkilöstöstä.

 

Rekryvideo

Video sopii erinomaisesti rekrytarpeisiin. Videokampanjalla tavoitettiin 75 473 henkilöä ja yksittäinen henkilö näki mainoksen keskimäärin 2,49 kertaa. Linkkiä klikattiin 2 606 kertaa. Yhteensä hakemuksia saatiin 66 kpl, joista suoraan mainoksen kautta tuli 38 kpl. Yhden hakemuksen hinnaksi muodostui noin 35 €.

Videokampanjan tulokset olivat 80% paremmat kuin keskimäärin aikaisemmin. Parhaiten videot menestyivät Facebookissa ja Instagram-tarinoissa. 95% liikenteestä tuli mobiililaitteista.

Lue lisää rekryvideoiden toteutuksesta blogistamme: Rekryvideo – tavoita talentti videolla.

 
 

Teee Club

Teee Club on yritys, joka myy t-paitoja postimyyntinä kuukausitilauksella. Sen on perustanut Jaajo Linnonmaa.

Yhteinen projektimme sai alkunsa, kun Jaajo törmäsi Jussin reissuvideoon LinkedInissä ja halusi yritykselleen jotain samankaltaista. (Harrastusprojektit kunniaan!)

Brändifilmi toteutettiin hyvin henkilökohtaisella otteella. Videossa korostuu yksi näkökulma paitojen tilaamiseen:

Elämä on liian lyhyt joutavanpäiväiseen shoppailuun.

 
 

Suomen Digimarkkinointi

Suomen Digimarkkinointi (SDM) on kumppaniyrityksemme. Meillä on useita yhteisiä asiakkuuksia, joissa SDM vastaa jakelusta ja me sisällöistä.

Olemme tuottaneet SDM:n videot vuodesta 2017 lähtien.

SDM julkaisee verkkolehteä, joka toimii liidigeneraattorina: asiakas jättää yhteystietonsa lehden lukemista vastaan.

Tuotimme verkkolehden julkaisuun videosisällöt. Julkaisimme mainoksen, pitkän informatiivisen version sekä kunkin vaikuttajan haastattelut.

 
 

Audmet

Audmet on kuulokojeita ja muuta kuuloon liittyvää teknologiaa kehittävä yhtiö. He ottivat meihin yhteyttä, kun he olivat tuomassa markkinoille uutta kuulokojetta.

Kuulokojeen julkistamiseen oli suunniteltu laskeutumissivu, josta löytyy paljon teknistä tietoa uudesta laitteesta. Sivulle tarvittiin kuitenkin vielä tarinan inhimillinen puoli – ja siinä me astuimme mukaan kuvaan.

Tuotimme asiakastarinan 9-vuotiaasta Fannystä, joka oli testaamassa uutta kojetta. Jätimme videosta kokonaan pois tekniset ominaisuudet ja “mainoksellisuuden” ja keskityimme täysin siihen, miten uusi teknologia vaikuttaa Fannyn ja hänen äitinsä Annican, suhteeseen.

 
 

Kvalitest Industrial

Kvalitest Industrial tilasi meiltä brändifilmin. Koska yrityksen muu materiaali ja viestintä on hyvin teknistä, videossa päätimme keskittyä päinvastoin puhtaasti mielikuviin.

Videon narratiivi käsikirjoitettiin asiakkaan haastattelun pohjalta. Kuvakerronta rakennettiin puuhtaasti mielikuvista. Visuaalisuudessa hyödynnettiin kuvia aloilta, joissa Kvalitest Industrialin testilaitteita käytetään.

 
 

Mvision AI

Tiesitkö, että kun sinulle hoidon suunnittelussa tehdään tietokonekerroskuvaus (esim. CT), niin joku KÄSIN piirtää elinten ja kasvainten ääriviivat jokaiseen läpileikkauskuvaan. Kuvia on paljon, koska näistä läpileikkauskuvista muodostetaan 3D-mallinnus.

Oli hienoa päästä tekemään videotuotanto tälle kotimaisella startupille, joka on kehittänyt tekoälyn, joka pystyy jatkossa piirtämään elimet ja kasvaimet kerroskuviin. Sen sijaan, että ihminen käsin piirtäisi kuvat, tietokone tekee sen sekunneissa ja lopputulos on joka kerralla yhtenäinen.

Videon tehtävänä on kertoa potentiaalisille sijoittajille mistä AI-teknologiassa on kyse ja toimia kiinnostuksen herättäjänä.

 
 

24rent

Teimme 24rentille videotuotannon, joka sisälsi kattavan palveluesittelyvideon sekä siitä kaksi lyhyempää versiota.

Videoiden tehtävä on näyttää katsojalle kuinka 24rentin autovuokrauspalvelu toimii ja kuinka sitä käytetään.

Videoita pyöritetään Facebook-markkinoinnissa. Lisäksi pitkä video löytyy 24rentin verkkosivulta.

 
 

AGCO Suomi & Valtra

AGCO Suomi ja Valtra toteuttivat tempauksen, jonka ideana oli houkutelle yleisöä digikanavista maatalousmessuille.

Tempauksessa maataloustubettaja Muwex (Miika Koski) leikkasi päältäajettavalla ruohonleikkurilla kuusiaidan latvat sileäksi. Paitsi ruohonleikkuria roikotettiin traktorin nosturissa.

Me olimme paikalla dokumentoimassa tempauksen ja siitä syntyi tämä filmi.

 
 

Lempi Terveyspalvelut

Lempi Terveyspalvelut tekee tärkeää työtä tyypin 2 diabeteksen ehkäisemiseksi. Toteutimme videosarjan pilottiryhmästä ja tämä Pentin tarina on videosarjan ensimmäinen osa.

Kouvolaan ajaessamme emme vielä tienneet, millaisen tarinan äärellä tulisimme olemaan. Jos tämä ei uppoa kohderyhmään, niin emme tiedä mikä!

 
 

Point-S

Olemme tuottaneet Point-S -rengasliikeketjulle monenlaisia Facebook-mainoksia. Tämä video kuvattiin eräänä harmaana syksyisenä päivänä.

Videon mainostaa rengas-vannepakettia. Sen toimii myyntifunnelin alkupäässä ja herättää autoilijat huomion Facebookissa. On aika vaihtaa alle talvirenkaat.

Ja kenties samalla uudistaa menopelin ilmettä…

 
 

KotiSun

Tuotimme KotiSunille brändifilmin työnantajamielikuvan nostattamiseen. Video toteutettiin “työntekijän päivä” -ajatuksella.

Dokumentoimme erään aidon asiakaskäynnin kameralle ja teimme siitä dokumentaarisen videon. Lisäksi videosta tehtiin 30 sekunnin mainos sekä messuversio.

Tästä aineistosta on jatkossa mahdollista editoida monenlaisia mainoksia ja muita videoita vaikkapa Facebook-sivun kansikuvaksi.

 
 

Vegemessut

Ylivoimaisesti paras tapa markkinoida tapahtumaa on video. Olemme toimineet Vegemessujen videoyhteistyökumppanina ensimmäisestä tapahtumasta lähtien. Vuonna 2018 ja 2019 tuotimme tapahtuman aftermovien sekä VegeAwards-yleisöäänestyksen videot, joita pyöritettiin tapahtumassa.

 
 

Chocochili

Tässä on ensimmäinen reseptivideomme! Video toteutettiin yhteistyössä erään Suomen suosituimman ruokabloggaajan Chocochilin aka Elina Innasen kanssa.

Reseptivideot tuotettiin Elinan uuden ruokakirjan markkinointiin. Ne kuvattiin toimistossamme Kampissa.

 

 
 

Taikuri Ravintolat

Tuotimme Taikuri Ravintoloille kolme Facebook-mainosta. Tämä video toteutettiin lounaan markkinointiin, toinen video päivällisen markkinointiin ja kolmas brändimarkkinointiin.

Ravintolan kannattaa pyörittää mainoksia lähialueelle kohdennetusti Facebookissa. Jos haluat oppia markkinoimaan ravintolaa paremmin verkossa, lue blogistamme artikkeli Ravintolan videotuotanto pähkinänkuoressa.

 
 

Phillips Medisize

Phillips Medisize tilasi meiltä brändifilmin tehtaastaan. Kontiolahdella sijaitseva tehdas on yksi maailman tärkeimmistä insuliinikynien valmistajista maailmassa. Tehtaalta lähtee rekkalastillinen kyniä joka päivä.

Rakensimme videon hyvin tyypillisen yritysvideon tapaan haastatteluiden ympärille. Halusimme, että tehtaan aito henkilökunta pääsee videossa framille.

Se suunniteltiin sekä tulevia asiakkuuksia että työntekijöitä silmälläpitäen.

 
 

Sopimustieto

Jos et ole vielä testannut Sopimustiedon palvelua, niin suosittelemme kokeilemaan. Teemme paljon toimeksiantosopimuksia ja hoidamme tämän kaiken Sopimustiedon palvelun avulla – ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

Pääsimme myös tuottamaan Sopimustiedolle palveluesittelyvideon. Video näyttää kuinka Sopimuskone toimii ja mitä sillä voi tehdä.

Videota on hyödynnetty Facebook-mainonnassa.

 
 

Meiko

Meiko on ohjelmistotalo, joka ratkoo asiakkaidensa monimutkaisia ongelmia. Yksi alan haasteista on vahvojen osaajien löytäminen.

Teimme videotuotannon eräästä Meikon työpajasta, joka järjestettiin Amsterdamissa. Video raottaa esirippua Meikon letkeään kulttuuriin ja näyttää, että tiukan koodauksen takana on ihan tavallisia ihmisiä.

Video on osa Meikolle tuottamaamme videosarjaa. Videoiden tarkoituksena on näyttää ketä Meikossa työskentelee ja miten he työskentelevät yhdessä.

 
 

Figaro

Kuvasimme ja tuotimme uudistuneelle Figarolle avajaisvideon. Video kuvattiin to-pe ja julkaistiin seuraavana maanantaina. Videon jakelusta ja kampanjan toteutuksesta vastasi Suomen Digimarkkinointi Oy.

Figaro on tunnettu valkoisilla pöytäliinoilla koristeltuna fine dining -ravintolana. Nyt omistajat haluavat rentouttaa tunnelmaa ja tuoda mukaan mm. jaettavia annoksia.

Facebookissa, joka on videon pääjakelukanava, mittari raksuttaa tällä hetkellä (kolme päivää julkaisusta) 1500+ tykkäystä, 68 jakoa, 1300+ kommenttia ja 38 tuhatta näyttökertaa. Varsin onnistunut launch näkyvyyden osalta siis!

 
 

Rengas Center

Rengas Center tilasi meiltä videon renkaanvaihdon Facebook-mainontaan. Vierailimme neljässä ketjun pk-seudun liikkeessä, otimme aikaa kuinka kauan renkaanvaihto kestää ja teimme kierroksesta leikkimielisen skabahenkisen videon.

Kädet viuhuivat jokaisessa liikkeessä ja saimme kotimatkalle mukaan vielä kahvit.

 
 

Telinekataja

Toteutimme Telinekatajalle videotuotannon loppuvuodesta 2017. Tuotanto suunniteltiin markkinointikäyttöön sekä Facebook-jakeluun että verkkosivuille.

Video kuvattiin kolmen päivän aikana eri olosuhteissa Jyväskylässä Kuokkalan yhtenäiskoulun työmaalla.

Telinekatajan video keräsi Facebookissa 108 tykkäystä, 18 jakoa, 5 kommenttia ja 24 000 näyttökertaa.

 
 

Provada

Teimme tilitoimisto Provadalle yritysvideon. Video suunniteltiin niin, että se kertoisi Provadan periaatteista ja arvoista sekä asiakkaille että potentiaalisille rekryille.

Video kuvattiin yrityksen omissa tiloissa Espoossa yhden päivän aikana. Se julkaistiin nettisivu-uudistuksen yhteydessä Provadan verkkosivuilla. Video tekstitettiin sekä suomeksi että englanniksi.

Lisäksi leikkasimme yritysvideosta kaksi lyhyempää versiota somejakelua varten. Somevideot optimoitiin Facebook-ympäristöön 1:1-kuvasuhteelle.

 
 

Mehiläinen

Kuvasimme Mehiläiselle informatiivisia mainosvideoita Facebook- ja YouTube-levitystä varten. Videot esittelivät Mehiläisen lääkäripalveluita. Mainokset kohdennettiin Facebookissa sopivaan kohderyhmään, johon ne purivat erinomaisesti (Facebookin osuvuuspisteet 10).

Videoista editoitiin sekä 16:9- että 1:1-kuvasuhteen versiot eri alustoja varten. Mainokset kuvattiin Mehiläisen omissa tiloissa ja niissä hyödynnettiin yrityksen omaa henkilökuntaa ja heidän asiantuntemustaan.

 
 

Trainer4You

Toteutimme ja suunnittelimme dokumenttisarjan yhteistyössä Trainer4Youn kanssa. Trainer4You on Suomen suurin personal trainer -koulutusten tarjoaja.

Sarjassa seurattiin personal trainereiden päivittäistä työtä ja elämää. Jaksot julkaistiin YouTubessa ja Facebookissa viikoittain. Noin 10 minuuttia pitkistä jaksoista leikattiin myös lyhyempiä (1–2 min) mainoksia Facebook- ja YouTube-markkinointiin. Samalla kerrytettiin yrityksen videokirjastoa, josta mm. koostimme erilaisia kollaasivideota koulutusmainontaa varten.

Unelmaduuni -sarjalla edistettiin Trainer4Youn brändiä suomalaisen liikunta-alan vaikuttajana ja lisättiin personal trainer -alan kiinnostavuutta.

 
 

LämpöYkkönen

Toteutimme videosarjan yhteistyössä LämpöYkkösen kanssa. Videot suunniteltiin Facebook-mainontaan, jossa ne kohdennettiin ostajapersoonien mukaan. Jokaiselle ostajapersoonalle luotiin oma video jokaiseen ostamisen eri tasoon, aina hankinta-aloitteesta ostamisen kriteereihin. Yhdestä kuvauspäivästä ja haastattelusta editoitiin siis kokonaisuudessaan 3–5 videota.
Parista videosta tehtiin myös eri versioita, erilaisella aloituskuvalla, joita A/B-testasimme Facebook-mainonnassa.

Tulokset olivat hyviä. Videoiden osuvuuspisteet Facebook-mainonnassa vaihtelivat 8 ja 9 välillä, kukin video keräsi 50–70 tuhatta näyttökertaa ja konversiokulut pienenivät suhteessa aiempaan mainontaan.

Onnistumisen taustalla oli hyvä suunnitelma. Kuvasimme asiakkaiden haastattelut heidän kotonaan. Suunnittelimme haastattelut ja LämpöYkkönen valitsi asiakkaat ohjeidemme mukaan. Referenssien lisäksi kuvasimme ja haastattelimme yrityksen omia asiantuntijoita. Tekstitimme kaikki videot ja mobiilinäkyvyyden optimoimiseksi videot editoitiin 1:1-kuvasuhteeseen.

Facebook-mainonnassa videoita on mahdollista kohdentaa niin, että kun asiakas on katsonut yhden videon tai osan siitä, hänelle näytetään jatkossa toista videomainosta. LämpöYkkösen tapauksessa yritykselle täysin uusiakin asiakkaita voitiin siis johdattaa videoiden avulla aina yritykseen tutustumisesta tuotteiden vertailuun ja lopulta ostopäätökseen.

 
 

Club Escape

Suunnittelimme ja toteutimme Club Escapelle kampanjavideon, jota jaettiin Facebookissa ja Instagramissa. Video käynnisti #äläpillitä-kampanjan, jonka tarkoituksena oli kertoa asiakkaille miksi yökerho luopuu muovipillien käytöstä.

Kampanja oli kaikinpuolin onnistunut. Video tavoitti yhteensä yli 242 tuhatta silmäparia, joista suurin osa oli orgaanista liikennettä (ei maksettua mainontaa). Video keräsi Facebookissa yli 1100 tykkäystä, 40 kommenttia ja sitä jaettiin 125 kertaa.

 
 

Kiinnostuitko?

Kiinnostaako Facebook- tai YouTube-mainonta? Haluatko markkinoida tuotteitasi ja palveluistasi vaikuttavammin? Olisitko tyytyväinen, jos brändisi vetäisi puoleensa enemmän asiakkaita, jotka haluavat ostaa juuri sinulta?

Video on nykypäivän viestintää. Lähdetään suunnittelemaan teille videotuotantoa yhdessä.